HOGYAN MŰKÖDIK A LOGÓTERVEZÉS VELEM?
1. Interjú fázis
Először egy beszélgetést folytatok Veled telefonon vagy online arról, hogy mi a céged tevékenysége, milyen platformokon jelentél meg, milyen ügyfélkört szeretnél megcélozni, mik a terveid és van-e már elképzelésed a logót illetően. Nem baj ha nincs, csak ha van egy kis iránymutatás, ami a szíved csücske, – például, hogy legyen benne egy flamingó – akkor abba az irányba indulunk el. A grafikus sajnos nem mindig gondolatolvasó, ezért mesélj el mindent, ami segít nekem azonosulni a cégeddel.
2. Tervezés fázis
A tervezés több részből áll. Először a megbeszéltek alapján küldök két különböző logótervet, ebből kiválasztod azt, amelyiket tovább formáljuk. Van olyan is, hogy a két tervből gyúrunk össze egy harmadikat, tehát nagyjából 2-3 módosítást követően a végleges formai tervből szín és betűtípus terveket küldök. A szín is lehet megbeszélés kérdése, amit kiegészítek általam jól mutató színkombinációkkal is – színtervből 2-3 verzióból tudsz választani, ennyi minden esetben elég szokott lenni.
A tervezésbe mindig bevonom ügyfeleim, mert az alkotási folyamat része az, hogy együtt gyúrjuk és alakítjuk ki a végleges formátumot úgy, hogy az a legjobban fejezze ki a céget. Ez nem azt jelenti, hogy megmondod mit csináljak, hanem hogy kapsz választási lehetőségeket (forma, szín, betűtípus), amikből a végén összeáll a végleges logóterv.
3. Leadás fázis
Miután véglegesítettük a logótervet következik a fizetés, számlázás, majd a tervek leadása. Mivel nem kérek előleget, ezért azt tartom korrektnek, hogy a logóterveket a pénz kézhezvételét követően adom át.
Anyagleadás:
– 3 db JPG kép (kicsi, közepes, nagy méretben)
– 3 db háttér nélküli PNG kép (kicsi, közepes, nagy méretben)
– 1 db pdf
– 1 db vektoros EPS fájl (végtelenségig nagyítható kiváló méretben)
– Színtervek (RGB, HEX formátumban)
– Betűtípusok
Értékelések
Még nincsenek értékelések.