Milyen lépései vannak a grafikai tervezésnek?
-
Információgyűjtés, ismerkedés: az első online megbeszélésen megbeszéljük az elképzeléseket, elvárásokat, kéréseket, ötleteket (továbbiakban brief).
-
Grafikai tervezés – skiccek, variációk, látványtervek: amint megkaptam az összes információt amire szükségem van, elkezdem a tervezést. A tervezést én minden esetben papíron kezdem el, felskiccelem a látványtervet, ezeket a terveket megmutatom a megrendelőnek, majd grafikai szoftverben befejezem azt. Mindig több látványtervet készítek, hogy az ügyfél kitudja választani a számára legmegfelelőbbet.
-
A végleges grafika elkészítése: A grafikai szoftverben elkészített verziót csiszoljuk, finomhangoljuk. Ha az ügyfél elégedett a monitoron kész grafikával, készül egy próbanyomtatás (névjegykártya vagy borcímke esetében). Ha a próbanyomtatás megfelelő, akkor nyomdai formában is véglegesítem (nyomdai jelek elhelyezése, görbézés stb). Mehet is a nyomdába.
Miben tudunk segíteni?
Online grafika:
Webdesign: Egy felhasználóbarát weboldal tudatos tervezést igényel ezért nagyon fontos, hogy az alap megfelelően legyen megtervezve. Pont mint a házépítésnél. A webdesign lényege, hogy harmonizáljon az arculattal és a megfelelő hatást gyakoroljon a látogatóra.
Hírlevelek grafikai kreatívjai: egyedi ajánlat, egy esztétikus banner vagy aláírás.
Hirdetési kreatívok: Közösségi média felületein használatos képi világ összeállítása.
Kiemelt poszt és hirdetési kreatív elkészítése (1-5 db), akár videós formában is.
Céges online kiajánló: informatív, arculatba illeszkedő kiajánló ami azonnal meggyőzi a potenciális ügyfelet.
Inforgraika: az infografikát akkor vetjük be, ha egy fontos információt grafikus formában szeretnénk közzétenni.
Offline grafika:
Logó és arculattervezés: egy jó arculat alapja a jó logó. Itt is kézi rajz alapon kezdem meg a tervezést. Ha megvan a logó folytatjuk az arculattervezést ez lehet kis- vagy nagyarculat.
Szórólap: Egyoldalas/ kétoldalas A/5 méretben nyomdai előkészítéssel.A szórólap segítségével bemutathatod termékeidet és szolgáltatásodat. Egy szórólap hatékonysága függ a grafikai tervezés minőségétől, szöveges tartalmától és a papírtípus minőségétől. Szórólap tervezés során az első lépés a tervezés.
Arculati kézikönyv: Az arculati kézikönyv a rendszerbe foglalt arculati elemek felhasználásról, szabályozásáról, alkalmazásáról, és tiltásairól tájékoztat. Az arculati kézikönyv feladata, hogy a későbbiekben felmerülő arculati elemek elkészítéséhez segítséget nyújtson a tervezőknek és a kivitelezőknek.
Étlap: Igényes és informatív étlap, hogy a vendég az összes fogást meg akarja majd kóstolni.
Ajándékkártya: Digitális vagy offline ajándékkártya tervezés
Névjegy: Álló vagy fekvő névjegy, kétoldalas nyomdai előkészítéssel
Roll-up: a roll-up ideális kiállításokra, üzletekbe mert kiválóan felkelti a figyelmet. Ez az állványos reklámeszköz hordozható és nagyon strapabíró.
Jármű dekoráció: partner a reklámban útközben is. A gépjármű dekoráció segít abban, hogy a márkád ismertebb legyen, mivel egy nagyon hatékony reklámeszközről beszélünk.
Molinó/óriásplakát: Molinó/plakát/ óriásplakát tervezés során figyelembe kell venni hogy, milyen céllal és mely célközönségnek készül a design. Nagyon fontos, hogy a jó szlogen, vagy a figyelemfelkeltő szövege mellett valamilyen grafikai elem vagy kép szerepeljen. Az óriásplakátok különösen nagyon fontos, hogy figyelemfelkeltő és egyszerű legyen!
Megállítótábla: kihajtható lábú megállítótábla ellenáll az időjárás viszontagságainak és az UV-nek. Az aluminum keretben található plakátok könnyen és gyorsan cserélhetőek.
Címke és csomagolás: A minőségi, igényes csomagolás vonzza a vásárlókat. Végig a folyamat során figyelembe vesszük a célcsoportot, az üzenetet, egyéb szempontokat, aminek eredménye az egyedi, igényre szabott termékcsomagolást. Célunk, hogy terméked csomagolása minőségi, jól értelmezhető és figyelemfelkeltő legyen, különböző, arculatba illeszkedő egyedi koncepciók alapján könnyedén kiválasztható a termék csomagolása!
Brossúra: A brosúra kiemelik a termékeket és szolgáltatásokat, valamint meggyőzik a lehetséges vásárlót, hogy megvásárolja a terméket, vagy igénybe vegye a szolgáltatást. Mi az Advanitycnél vagy hangsúlyt fektetünk a minosőgére, ezért mindig a legjobb minőségű fotókkal dolgozunk.
Mappa – boríték tervezés: A saját céges arculat elengedhetetlen eleme a saját designnal rendelkező mappa. A saját logóval/designnal ellátott mappa rendezettséget, stabilitást jelent és azt üzeni az ügyfélnek, hogy a vállalkozás számára fontos az egység.
Kiadványszerkesztés: A kiadványszerkesztés terén jelentős számos rendelkezünk. Az évek során rengeteg kiadványoldalt, nyomtatott kommunikációs anyagot terveztünk, szerkesztettünk, kiviteleztünk. De mivel is foglalkozunk kiadványszerkesztés során?
– Céges katalógus-, prospektustervezés
– Hirdetéstervezés
– Magazintördelés, szerkesztés
– Könyvszerkesztés
Értékelések
Még nincsenek értékelések.